F♥ЯЄvЄЯ ΛnD Λ♪WΛЧ$

YOUR POST TITLE

MM-DD-YY

Cinta Cuma Satu - Nindy

Monday, July 6, 2009

Telah aku maafkan
Semua kesalahanmu
Asal kau mau berjanji
Tidak mengulangnya lagi

* Telah aku terima
Sakitnya dikhianati
Sedalam cintaku ini
Selama hidupku ini

Hatiku cuma ada satu
Sudah untuk mencintaimu
Tolong jangan sakiti lagi
Nanti aku bisa mati
Cintaku cuma sama kamu
Sayangku cuma untuk kamu
Tolong jangan hancurkan lagi
Nanti aku bisa mati

Back to *

☺ ♥ ☻ ♥ ☺ ♥ ☻☺ ♥ ☻ ♥ ☺ ☻☺ ♥ ☻☺ ♥ ☻ ♥ ☺ ♥
Aku punya sebab sendiri mengapa aku mengupload video ini. Video ini mengingatkan aku kepada seseorang. Apakah semua cerita kisahnya dusta belaka atau apakah ada diantaranya benarpula? Bagaimana pula dengan cerita dari 88 yang mengatakan wajahnya lebih kurang dengan penyanyi video klip ini? Apabila segalanya terbongkar, nyatalah kata-kata 88 juga palsu belaka. Adakah watak 88 juga palsu dan hanya rekaan semata-mata? Adakah 88 dan dia juga berpakat menipu kami semua? Bagaimana pula dengan kisah abangnya yang juga tahu mengenai kisah penyakit kansernya itu? Tidak logik apabila abangnya yang berada juga di luar negara turut berpakat dalam pakatan pura-pura ini? Didalam hatiku juga terfikir kemungkinan 88 dan dia adalah orang yang sama. Apakah benar? Hanya dia saja yang tahu.

0 comments
This site is best viewed with Google Chrome 1.0 or higher at a minimum screen resolution of 1024x768

Total Visitors

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Labels


Blog Archive


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Riwayat Cinta Jangan Pernah Berubah

Fikirlah Sendiri Nabil Musim 2

Posted by Amy
08-25-09

Bohsia : Jangan Pilih Jalan Hitam

Posted by Amy
08-25-09

Spontan

Posted by Amy
07-24-09

Layaria:Kristal Hitam

Posted by Amy
08-31-09

Any Question?

Latest Viewers Update