F♥ЯЄvЄЯ ΛnD Λ♪WΛЧ$

YOUR POST TITLE

MM-DD-YY

Layar Ria : Sutun 2

Wednesday, October 15, 2008



Sutun 2 cuba mengupas permainan perasaan seorang insan seperti Adek apabila dia mula mengenal erti cinta dan mula mengenal seniornya, Lukman. Tetapi dapatkah dia merealisasikan perasaan cinta itu apabila ia adalah cinta terlarang. Bagaimana pula dengan Lukman? Dapatkah dia menerima Adek?

Di sana juga Adek bertembung dengan Nuar dan kawan-kawannya yang nakal, Leman dan Tajul. Nuar mempunyai sejarah hitam dan amat membenci golongan lelaki lembut. Sara merupakan satu persoalan yang menyebabkan Nuar amat membenci golongan ini. Dan apabila rahsia mengenai Sara dan sejarah hitam Nuar menjadi perbualan hangat di kampus, Nuar menyalahkan Adek, dengan prasangka bahawa Adek yang menyebarkannya.

Dalam masa yang sama, Khalid berjumpa dengan ibu dan bapa kepada Adek dan menyuarakan hasrat untuk bertukar menjadi lelaki sejati. Ini kerana dia bimbang nasib yang akan menimpanya di masa akan datang. Dengan itu bapa kepada Adek memulakan misi mengubah Khalid dan kawan-kawannya menjadi lelaki sejati. Sehinggalah suatu hari Khalid bertemu dengan Yam..

Bagaimanakah kehidupan Adek di kampus? Mampukah dia mengharungi kehidupan sebagai seorang pelajar lelaki yang lembut. Dan saksikan kisah di sebalik nama Sara dan rahsia hitam Nuar. Bagaimana pula kisahnya Khalid menjadi lelaki sejati?



0 comments
This site is best viewed with Google Chrome 1.0 or higher at a minimum screen resolution of 1024x768

Total Visitors

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Labels


Blog Archive


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Riwayat Cinta Jangan Pernah Berubah

Fikirlah Sendiri Nabil Musim 2

Posted by Amy
08-25-09

Bohsia : Jangan Pilih Jalan Hitam

Posted by Amy
08-25-09

Spontan

Posted by Amy
07-24-09

Layaria:Kristal Hitam

Posted by Amy
08-31-09

Any Question?

Latest Viewers Update